CoachvandeZaak breidt verder uit!

Je bekijkt nu CoachvandeZaak breidt verder uit!
  • Bericht auteur:
  • Berichtcategorie:Nieuws
persbericht 5-9-2022

Steeds meer bedrijven ervaren de voordelen van een abonnement op CoachvandeZaak. Om daarmee hun medewerkers de persoonlijke ondersteuning, extra aandacht en coaching te bieden die zij willen of nodig hebben. En waarvoor binnen het bedrijf vaak de tijd, kennis of ervaring ontbreekt om die ook echt te bieden. Dat kan de ondersteuning  van een werknemer bij een probleem of lastige situatie zijn, het coachen op specifieke competenties of het versnellen van iemands leercurve.

de drie coaches Pim van Veenendaal, Toon van Mierlo en Jan Marijne
(vlnr: Pim van Veenendaal, Toon van Mierlo, Jan Marijne)

Pim van Veenendaal

Naast oprichters Jan Marijne en Toon van Mierlo is het team van CoachvandeZaak recent uitgebreid met Pim van Veenendaal. Pim zal bedrijven en medewerkers als Coach gaan begeleiden en ook nieuwe bedrijven interesseren voor de propositie van CoachvandeZaak.

Olger Leenders

Foto van Olger Leenders, coach

Tevens heeft Olger Leenders zich als gelieerd coach aangesloten bij ons Coach-netwerk. Olger voegt als manueel therapeut, adviseur arbeid & gezondheid en Personal Coach zijn uitgebreide expertise toe aan de dienstverlening van CoachvandeZaak.

Verloop en Verzuim verminderen?

Dat kan! CoachvandeZaak geeft medewerkers de ondersteuning en coaching waardoor (de kosten van) verzuim en verloop afnemen, leercurves worden versneld en de medewerkerstevredenheid toeneemt. Kijk voor meer informatie en ons Kennismakingsaanbod (no cure-no pay) eens op www.coachvandezaak.nl